شبکه امید، همراه داوطلبان کنکور سراسری دانشگاه‌ها

«برو پی کارت»!

ببینید | «برو پی کارت» به پخش شبکه امید رسید

برنامه برو پی کارت با موضوع هدایت تحصیلی روی انتن شبکه امید رفته است. این برنامه با موضوع هدایت تحصیلی و شغلی دانش‌آموزان دبیرستانی کمک به فرآیند انتخاب مسیر تحصیلی و شغلی خود در قاب شبکه‌ امید و شبکه‌ دو سیما روی آنتن رفته است.
کد خبر: ۱۴۱۳۵۸۱
تعداد بازدید : 59

در این برنامه که به تهیه‌کنندگی وحید ولی و کارگردانی محمدرضا ارکان تهیه و تولید شده است، آیتم‌های متنوعی متناسب مخاطب و ذائقه‌ی نوجوانان طراحی شده است.

آیتم شُسته‌رُفته (معرفی رشته)، از آب گذشته (داستان زندگی ۲۶ شخصیت برجسته‌ی ایرانی)، کف بازار (مستند پرتره از صاحبان مشاغل)، ماست من ترشه ( گفتگو با ناراضی از رشته‌ دانشگاهی)، غلط مصطلح (پرداختی طنز به کلیشه‌های ذهنی رایج بین والدین و دانش‌آموزان پیرامون موضوع هدایت تحصیلی و شغلی) و راه‌بلد (گفتگو با مشاور راجع‌به غلط‌های مصطلح و پرسش و پاسخ) از جمله بخش‌های مختلف این برنامه است.

«بروپی‌کارت» در تلاش است تا نوجوانان عینک متناسب با خودشان را پیدا کنند و در مسیر درست شغلی و تحصیلی قرار بگیرند. برنامه فوق تنها یکی از برنامه‌هایی است که تلویزیون برای هدایت نوجوانان و همراهی با آنها در مسیر پیدا کردن شغل، تولید و روانه آنتن کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها